Dobře slouží jen ty věci, které skutečně fungují.

Dobře slouží jen ty věci, které skutečně fungují.

Podrobnosti o systému



Obecná specifikace systému
Program je vytvořen pro grafickou platformu OS Windows. Datovou základnu tvoří SQL databáze a přímé připojení k jejím zdrojům bez nutnosti instalace dalších spojovacích můstků (BDE, ODBC, atd.). Plně využívá přímou komunikaci se zákazníky prostřednictvím propojení různých druhů skenerů kódů (bezkontaktní karty, čárový kód, magnetické karty) a internetu. Systém umožňuje víceúrovňové uživatelské vstupy a maximální zabezpečení dat (heslová politika, implementace povinností nařízených legislativou pro GDPR). Služby zákaznické podpory zajišťují odbornou pomoc a poskytování informací.

Co systém nabízí
Systém je určen pro kompletní vedení a správu sportovních zařízení, studií a klubů, fitness a wellness center, zařízení hotelového typu a restaurací. Optimální je aplikování i v resortech s komplexní šíří poskytovaných služeb a prodeje s více provozovnami sdílením datových toků a jejich využitím např. pro on-line rezervace a různé členské a benefitní programy. Zajišťuje zpracování veškerých informací od vstupu zákazníka, přes prodej zboží a poskytnutí služeb, vedení skladového hospodářství, až po zpracování volitelných statistik, manažerských reportů a podkladů pro daňovou a legislativně závaznou evidenci. Systém je otevřený změnám, reaguje na rozvoj aktivit uživatele a změny legislativy, poskytuje dostatečné záruky týkající se bezpečnostních opatření k ochraně zpracovávaných dat.



Správa aktivit:

  • definice nabízených aktivit propojená s ceníky sportovišť
  • ceníky aktivit nastavitelné podle rozvrhů (dny v týdnu, svátky, dopoledne, odpoledne, noc atd.), cenových hladin a typů aktivit (účtování za vstup, účtování podle délky návštěvy dané aktivity)
  • definice druhů členství, permanentek a balíčků; definice slev na jednotlivé profily/členství, přerušení/změna členství
  • definice slev poskytovaných na jednotlivé aktivity, zboží či službu
  • definice přijímaných typů stravenek, Relax passů, Flexi passů atd.
  • definování uživatelských práv
  • “Dohledové centrum“ - prodej, uzavírání účtů, přehled probíhajících aktivit a prodejů, přehled uzavřených dokladů, změna profilu klienta, zařazení klienta do kurzu, doplacení kurzu
  • kalendář a připomínky událostí uživatele systému
Rezervační systém:

  • řízení efektivního využití kapacity zařízení
  • evidence zůstatků permanentek dané aktivity a zůstatků složených kreditů
  • nabídka alternativ v případě obsazeného termínu (jiný volný kurt, druhé solárium, jiného trenéra a podobně)
  • vizuální zobrazení obsazenosti dané aktivity
  • možnost provádění dlouhodobých opakovaných rezervací s různými periodami opakování (týdně, měsíčně, každý pracovní den apod.)
  • rezervace (prodej aktivit) – hodinové (např. squash, osobní trenér)
  • rezervace hodinové speciál - např. posilovna, hlídaní dětí
  • rezervace minutové - např. masáže, solárium (možnost řízení solária na základě rezervací)
  • rezervace lekcí a osobních tréninků - např. spinning, aerobic, power jóga apod., u lekcí možnost nastavení instruktora, u osobních tréninků přiřazení trenérů (provázání na evidenci odpracované doby a výpočet odměny)
  • on-line klientské realizace rezervací jednotlivých aktivit (ve specifických případech je možno plně nahradit práci recepčních)
  • řízení náhradníků na kurzy
  • evidence docházky zaměstnanců a pracovních přestávek (návaznost na rozpis služeb zaměstnanců)
  • řízení osvětlení sportovišť - návaznost na rezervace, výpis ovládání světel
  • evidence obsluhou smazaných rezervací
  • reporty - sestavy, statistiky, vytíženost jednotlivých sportovišť, návštěvnost, podklady pro odměny instruktorů, výkazy práce – přehled přítomnosti zaměstnanců za zvolené období apod.
Správa zákazníků:

  • správa zájemců o poskytované služby (systém elektronických dotazníků), evidence potencionálních klientů – plánování kontaktů a výsledky
  • seznam klientů - přehled plateb, přehled slev na klientovi, historie klienta - karta s podrobnou historií
  • transparentní evidence plateb podle způsobu úhrady (hotovost, platební karty, dárkové poukazy, stravenky, faktury, složený kredit) a možnost kontroly prostřednictví klientského systému na internetu
  • skladové hospodářství - ceník zboží, skupiny zboží, objednávkový systém podle stavu skladů, evidence příjmu zboží, převodů zboží mezi sklady a prodejními místy, prodeje a výdeje skladových zásob, stavu skladových zásob, inventarizace skladových zásob, reporty vyhodnocující stavy a vývoj skladových zásob podle potřeb uživatele
  • skladová evidence komisních skladů
  • tvorba a prodej receptur – složené karty (káva, míchané nápoje apod..)
  • napojení prodeje na klienta a stanovení cen dle jeho profilu
  • uzavření pokladen, evidence hotovostních odvodů z pokladen a tržeb hrazených poukázkami
  • rozšiřitelný modul se základem dvaceti hotelových a dvou technických pokojů
  • vedení hotelových účtů
  • hromadné rezervace, on-line rezervace
  • správa rezervací a opcí
  • karty hotelových hostů a firem
  • automatické denní zatěžování účtu hosta
  • převod poskytnutých služeb a prodejů z jiných provozů na hotelový účet
  • automatické plánování úklidu pokojů
  • vedení knihy hostů a automatické generování hlášení o pobytu cizinců a hlášení pro úřady státní správy
  • doplňkové služby a drobný prodej
  • sezónní ceníky, individuální cenová tvorba
  • evidence plateb a záloh
  • storno poplatky
  • podpora pro zámkové systémy
  • podpora propojení s lokální televizní sítí
  • zatěžování hotelového účtu uskutečněnými telefonními hovory
  • manažerské reporty
  • automatické propojení gastro provozu (restaurace – kuchyň)
  • automatické propojení gastro provozu (restaurace, kuchyň) s ubytovacím provozem
  • tvorba a prodej receptur a kalkulací
  • kalkulační propočet cen jídel
  • evidence objednávkových bonů pro kuchyň
  • dotyková aplikace pro prodej
  • definice tlačítkových profilů, grafické mapy jídelních stolů, apod.
  • mobilní číšník © Orderman
  • vyvolávací objednávkový systém
  • automatické propojení pokladen s platebními terminály
  • přímé ovládání externích zařízení (řízení osvětlení sportovišť, příprava a spouštění solárií, ovládání vstupních a odbavovacích zařízení externích sportovišť, zábavních parků, parkovišť a vstupních závor, zámků pokojů, šatních skříněk s elektronickými zámky, atd.)
  • on-line platby platebními kartami
  • SMS komunikace a hromadné obesílání zákazníků
  • propojení se systémy měření a regulace (vytápění pokojů a bazénů, klimatizace)
  • propojení s lokálním TV okruhem (adresné informace ubytovaným hostům, prezentace společnosti)
  • API
  • automatické propojení s účetními systémy
  • automatické odbavování klientů Multisport
  • automatické odbavování klientů UpBalansea
  • napojení na systém D-EDGE pro napojení ubytování na webové služby (Booking.com, Agoda, Airbnb …)
  • automatické naskladňování (Pecosta)
  • realizace bezobslužných provozů